2016. febr. 5.

Köszönet

                   Köszönöm szépen a díjat Emina Crossvelnek! Köszönöm, hogy gondoltál rám!

Amiket be kell tartani:
  • Köszönd meg a díjat!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd távább 10 embernek! (Na ez most nálam macerás lesz) 


 10 dolog magamról:
  1.  Különcnek érzem magamat
  2.  Szeretek rajzolni, írni és olvasni
  3. Inkább akkor tudok jobban kommunikálni egy emberrel, ha találkozok vele, én nem minden emberrel tudok például facebookon beszélgetni.
  4.  Szeretek énekelni, igaz nincs valami szép hangom.
  5. Zongorázok/zongoráztam 3 évig.
  6. Sok haverom van, kevés, mégis nekem bőven elég barátom.
  7. Imádom az állatokat
  8. Eléggé segítőkész embernek tartom magamat, ám néha naívnak érzem magamat vagy csak szimplán érzem, hogy kihasználnak, mégis továbbra is segítek mindenkinek, akine csak tudok.
  9. Számomra az a fontos milyen tulajdonságai vannak egy embernek, nem az, hogy hogyan néz ki.
  10. Nehezen kapartam össze magamról a 10 dolgot. 
 10 kérdés, amire válaszolok:
  1. Hány éves vagy?
  2. Mi inspirál az írásban?
  3. A Díj előtt ismerted a blogom?
  4. Kivel tudsz a legjobban azonosulni a saját szereplőid közül?
  5. Melyik a legkedveltebb könyved?
  6. Mi a kedvenc állatod?
  7. Szereted a horror filmeket? ha igen, melyik a kedvenced? Ha nem, mikor néznél meg egyet?
  8. Mi a kedvenc tantárgyad?
  9. Miért kezdtél el írni?
  10. Mióta írsz?

Válaszaim:
  1. Tizenöt éves vagyok, hamarosan betöltöm a tizenhatot.
  2.  Inspirál? Ami azt illeti semmi. Nem kapok nagyon kommenteket, persze vannak rendszeres olvasóim, vannak kis "rajongóim" de ha vannak talán 4-en még lehet sokat is mondtam. Persze jó dolog, hogy nekik tetszik, várják a folytatást, de úgy különösebben nem inspirál semi. Talán esetleg az még szóba jöhet, hogy egyszerűen jó érzés befejezni egy történetet.
  3. Nem, nem ismertem.
  4. Nos, sok novellám van, bár a Lélektükör az egyetlen normális blogom. Benne ugye két főszereplő: Aline és Wayne. Ami azt illeti mindkét szereplőbe raktam a tulajdonságaim közül egyet-egyet.
  5.  Szeretem a Végzet Ereklyéi könyvsorozatot. Sőt! Imádom! 
  6.  Nehéz kérdés. Én egy állatbolond egyén vagyok, nem tudok dönteni.
  7. Utálom! Sajnos ez az igazság. Nem műfajom a horror, ijesztőa többség, ámbár eléggé kiszámítható néha, mégis emberek vagyunk, hiába tudjuk, hogy nincsenek babák, amik mozognak, mégis ezt elhisszük, az éjszaka rémálmaink lesznek és ezt utálom. Hogy minden egyes hangra mindenki felkapjaa fejét, miért pislákol a villanykörte, "Hallottam valamit!" ...stb. Nekem ez köszönöm nem kell. Nem szeretnék a jövőben horrorokat nézni, vagy ha mégis muszáj, a lényeg, hogy ne egyedül nézzem.
  8. Nem tudok dönteni dráma és magyar között. Egy bloggernek/blogerinának persze már-már szinte kötelező, hogy tudjon helyesen írni, mégis talán a dráma jobban vonz.
  9. Miért kezdtem el írni? Jó kérdés. Tíz voltam, unatkoztam, amatőr munkákat megőriztem magamnak, majd elkezdtem fejlődni és most itt tartok.
  10. Hat éve, bár volt egy-két év kihagyás.
Kérdéseim a kihívottak fele:
  1. Mennyire vagy jó (blog) névadásban?
  2. Mennyire tartod magadat kreatívnak, szerinted egyediek a történeteid?
  3. Szereted a fantasy-t? Ha igen/nem miért?
  4. Kiket/miket utálsz a legjobban?
  5. Mitől félsz?
  6. Milyen könyveket szeretsz olvasni?
  7. Mennyi időt szánsz írásra?
  8. Mióta írsz?
  9. Mit gondolsz a különbségekről? (Pl.: Gazdag beleszeret a szegénybe, rock lány összejön a pop zenét hallgató fiúval, visszahúzódó vs kihívó lányok...stb.)
  10.  Neked is ilyen nehéz volt összeállítani ezeket a kérdéseket?
10 2 emberem, akit most megajándékozok a díjal:

 Sky Jensen: Egyedül a világ közepén, Tiltott Gyönyör
Sarah: Rebels, Lina története, Black Roses

Igen, az utolsó követelménynek igazából nem felelek meg, igazából úgy gondolom nem kell ezt az utolsó feladatot betartani. Én azoknak küldöm el a díjat, akiket szeretek, akik megérdemlik. Még egyszer köszönöm, hogy megkaphattam ezt a díjat!!!
Szeretettel: Jane Hathaway




1 megjegyzés:

  1. Nincs mit ^^
    Örülök, hogy szántál rá időt, és kiraktad :D

    By:Emina^w^

    VálaszTörlés